Kuruluşlar günümüzde onlara aşağıdaki konularda
yardımcı olabilecek bir MSP arıyor:

Güvenliği iyileştirme

IT sorunlarını proaktif olarak ele alma

Daha iyi çalışma süresi sağlama

Uzak ofis IT’sini ele alma

Riskleri azaltma

Uyumu sağlama

ManageEngine, MSP’lerin müşterilerinin ihtiyaçlarını
zahmetsizce karşılamada yardımcı olabilir.

Çözümlerimiz MSP’lerin aşağıdakilere
odaklanmasına yardımcı olabilir:

Verimlilik

Her müşterinin işinin 7/24 sorunsuz çalıştığından emin olun, aksama sürelerini ve kesintileri önlemek için rutin donanım bakım görevlerini gerçekleştirin ve sürekli yardım masası ve uzaktan IT desteği sağlayın.

Yanıt Verme

IT değişikliklerine hızla uyum sağlayarak ve kesinti sürelerini önleyerek hizmet sürekliliğini sağlayın ve gerektiğinde yüksek düzeyde yanıt vermeye devam edin. Gerektiğinde gereken miktarda hizmet ve destek sağlayın ve süreçte ortaya çıkan IT sorunlarını ele alın.

Güvenlik

Güvenlik ihlallerini önlemek için sunucuları ve web sitelerini sürekli olarak izleyin. Güvenlik yamalarını ve yazılım güncellemelerini otomatik hale getirin ve bir anormallik fark ettiğinizde istemcileri hemen uyarın. İş sürekliliğini koruyun, her tür veri kaybını önleyin ve veri yedekleme ve felaket kurtarmaya odaklanın.

Uyum

Müşterileri yazılım lisanslarının sona erme tarihleri hakkında bilgilendirin, müşterilerin ödeme bilgilerini güvende tutun ve müşterilerin güvenlik uygulamalarının mevcut kural ve düzenlemelere uygun olmasını sağlayın.

Uzaktan yönetim

Müşterilerinizin IT alt yapılarını herhangi bir yerden, herhangi bir zamanda etkin şekilde koruyup yönetin ve dağıtılmış iş gücü için uzaktan çalışmayı etkinleştirin.

Müşterilerinizin IT alt yapılarını aşağıdakilerle verimli şekilde yönetin:

  •  Çok kiracılı mimari
  • Çok kanallı destek
  • İstemci ağlarının durumuna ilişkin tam görünürlük
  • Özelleştirilebilir istemci gösterge panelleri
  • Zaman takibi ve basitleştirilmiş SLA yönetimi
  •  Anında ve güvenilir gelişmiş uzaktan yönetim
  • 7/24 ağ izleme
  • Hassas bilgiler için kritik veri koruma
  • Hizmetler için basitleştirilmiş faturalama
  • Özelleştirme ve yeniden markalama seçeneği

MSP’ler için IT yönetim çözümleri

  • Uzaktan izleme ve yönetim

  • Birleştirilmiş uç nokta yönetimi

  • İşletme hizmet yönetimi

  • IT operasyonları yönetimi

  • Kimlik ve erişim yönetimi

RMM Central

Tesis içi

MSP’lere yönelik birleştirilmiş ağ izleme ve uç nokta yönetimi

Her istemcinin tüm IT ağını etkili şekilde yönetin ve izleyin. Minimum kaynaklar ve maksimum yatırım getirisiyle istemcilerin ağ cihazlarını keşfedin, yönetin, izleyin ve güvenceye alın.

  • İstemci ağları için uçtan uca görünürlük elde edin.
  • 360 derece yönetim ve güvenlik sağlayın.
  • Eksik yamaları proaktif olarak saptayın ve konuşlandırın.
  • Ağınızdaki tüm donanım ve yazılımı canlı olarak izleyin.
  • Cihazları uzaktan kontrol edip sorunları giderin.
  • Gerçek zamanlı uyarılar alın ve istemci ağlarındaki hataları yönetin.
Daha fazla bilgi edin
RMM Central MSP

Endpoint Central MSP

Tesis içi

Birleştirilmiş uç nokta yönetim ve güvenliği

Kuruluşun büyüklüğünden bağımsız olarak müşterilerinizin masaüstü bilgisayarlarını, sunucularını, dizüstü bilgisayarlarını ve mobil cihazlarını merkezi bir konumdan yönetin.

  • Uç noktalardaki tüm önemli OS çeşitlerini destekleyin ve yönetin.
  • Yama konuşlandırmayı ve yazılım dağıtımını otomatik hale getirin.
  • SLA’larınızı daha hızlı karşılamak için yardım masası araçlarıyla entegre edin.
  • Donanım ve yazılım için granüler varlık verilerini izleyin.
  • Cihazları uzaktan kontrol edip sorunları giderin.
  • Her tür istemci ortamını yönetmek için temeller oluşturun.
  • Tüm ağ uç noktalarına güvenlik konfigürasyonları konuşlandırın.
  • Özel raporlar ve bireysel müşteri faturaları oluşturun.
Daha fazla bilgi edin
Endpoint Central MSP
Mobile Device Manager Plus MSP

Mobile Device Manager Plus MSP

Tesis içi

Kapsamlı mobil cihaz yönetimi

Yeni cihazların kayıtlarının yapılmasından bir çalışan işten ayrıldığında tüm kurumsal bilgilerinin silinmesine kadar müşterilerinizin IT personelinin mobil cihaz kullanımının her yönünü yönetin.

  • Müşteri segmentasyonlu birleşik konsoldan yararlanın.
  • Windows, iOS, Linux, Android ve Chrome OS cihazlarını yönetin.
  • Hareketsiz, kullanımdaki ve aktarım halindeki verilerin güvenliğini sağlamak için güvenlik ilkelerini uygulayın.
  • Kullanıcı müdahalesi olmadan uygulamaları ve OS güncellemelerini yönetin.
  • Cihazınızı tek bir uygulamayı veya belirli bir uygulamalar dizisini yürütecek şekilde kilitleyin.
  • Kurumsal kaynakları mobil cihazlarda güvenle paylaşın, görüntüleyin ve kaydedin.
  • Sorunları gidermek için cihazları uzaktan görüntüleyin veya kontrol edin.
  • Cihaz lokasyonlarını izleyin ve uyumlu olmayan cihazlarda uzak komutları yürütün.
Daha fazla bilgi edin
ServiceDesk Plus MSP

ServiceDesk Plus MSP

Tesis içi

İşletmelere yönelik tam yığın hizmet yönetimi

Yerleşik hesap yönetimi, varlık yönetimi, uzaktan kontroller ve gelişmiş raporlama özellikleriyle donatılan kapsamlı bir yardım veya hizmet masasını konuşlandırın. Çözümün sağlam veri ayrımı sayesinde merkezi kontrollerle birden fazla müşteriye hizmet ve destek sunun.

  • Her hesaptan olayları etkili şekilde giderin.
  • İstemci iş istasyonlarını uzaktan yönetin.
  • Değişiklikleri kontrollü, yapılandırılmış bir ortamda uygulayın.
  • Satın almaları ve sözleşmeleri merkezi olarak yönetin.
  • İşin sağlık durumunu birleştirilmiş MSP gösterge panelini kullanarak izleyin.
  • Saha personelini koordine edin ve bunları istemci lokasyonlarına atayın.
Daha fazla bilgi edin

OpManager MSP

Tesis içi

Ağ performansı izleme

Çözümün birden fazla satıcıdan temin edilen cihazlar için kullanıma hazır desteği ve modern ağ teknolojileriyle uyumluluğuyla istemci ağlarının performansını, sağlık durumunu ve kullanılabilirliğini proaktif olarak izleyin. Birden fazla istemciyi yönetin ve özelleştirmeler ve otomasyonlar ile farklı ihtiyaçlarını karşılayın.

  • Ağ performans ve kullanılabilirlik izlemesini artırın
  • Kapsamlı hizmet ve VM durumu izlemesi elde edin.
  • Hata yönetimini kusursuz hale getirin.
  • İç görüye dayalı ağ performansı ve sağlık durumu raporları oluşturun.
  • Özelleştirilebilir gösterge panellerinden ve parçacıklardan yararlanın.
  • Hayati öneme sahip çok kiracılı destek detayları edinin.
  • Asli rol temelli kullanıcı yönetimi uygulayın.
Daha fazla bilgi edin
OpManager MSP

PAM360

Tesis içi

İşletmelere yönelik eksiksiz ayrıcalıklı erişim güvenliği

Çözümümüzün güçlü erişim yönetişimi ve çeşitli IT hizmetleriyle bağlamsal entegrasyonları sayesinde ayrıcalıklı erişimin kötüye kullanımına karşı savunma yapın. Eksiksiz veri ayrımı sağlarken tam otomatik, ilkeye dayalı bir yaklaşımla müşterilerinize yönelik ayrıcalıklı erişimi merkezi olarak yönetin.

  • Ayrıcalıklı hesap yönetimi
  • Güvenli uzaktan erişim sağlama
  • Tam vaktinde ayrıcalık yükseltme
  • SSH anahtarı ve SSL/TLS sertifika yönetimi
  • Ayrıcalıklı oturum yönetimi
  • DevOps ve bulut güvenliği
  • Ayrıcalıklı kullanıcı davranışı analizleri
  • Kapsamlı denetimi ve raporlaması
Daha fazla bilgi edin
PAM360
Password Manager Pro

Password Manager Pro

Tesis içi

Ayrıcalıklı parola yönetimi

İstemcilerin ayrıcalıklı hesaplarını güvenceye alın, istemci ağlarına ayrıcalıklı erişimi kontrol edip izleyin ve sıkı en iyi güvenlik uygulamalarını uygulamaya koyun.

  • İstemci parolalarını güvenle saklayın.
  • Parolaları MSP yöneticileri ve istemcileri arasında seçici olarak paylaşın.
  • İstemci ağlarına doğrudan bağlantıları başlatın.
  • Parolaları otomatik olarak sıfırlayın.
  • Eş zamanlı kontrolleri konuşlandırın.
  • Parola erişimi görünürlüğü kazanın.
  • Kapsamlı denetim ve raporlar üretin.
Daha fazla bilgi edin

Müşterilerimizden duyun.

ManageEngine, müşterilerimize üçüncü kademe seviyesinde (telefon, web ve e-posta) güncel bilgiler sağlanmasına imkan verir, müşteriler temelinde mükemmel SLA seçenekleri sağlar, teknik personelimizin tüm isteklerle ilgili olarak derhal güncel bilgi almasına imkân verir ve her şeyden önce, diğer iş ihtiyaçlarına yoğunlaşabilmemiz için zaman kazandırarak, planlanabilecek ve kullanımı kolay raporlama imkânları sunar.

Jason Roberts

TCNS Teknik Müdürü/p>

ManageEngine’i kesinlikle tavsiye ediyorum! Müşterilerle yaşanan sorunları gözden geçirmenize ve sorunları teşhis etmenize imkan veren, bütçe dostu bir IT çözümü arayan herkese: Gece-gündüz ManageEngine’i tavsiye ediyorum!

Jeff Garibay

Quick to Impress Kurucusu

ManageEngine, müşterilerimizin ihtiyaçlarını tüm diğer yazılımlarının başaramadığı şekilde ve altı haneli rakamlar harcamak zorunda kalmadan 7/24 yönetmemize yardımcı oluyor!

Stephen Rowney

Infinet Genel Müdürü

ManageEngine’i sunucularımızı izlemek için kullanıyoruz, bize sunucunun performans algısı yerine kullanıcıların sistem performansını nasıl gördüğüne dair önemli iç görüler sağladığını söylemeliyim. Kullanıcılar CPU, bellek veya I/O ile ilgilenmezler; yanıt süreleri ve kullanılabilirlik ile ilgilenirler. Bize ihtiyacımız olan geniş izleme noktası kapsamını sağlayan başka bir ürünle karşılaşmadım. Başarılarınız devam etsin.

Rick Pearson

The Ripe Group Direktörü

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Uzmanlarımızla görüşün.

IT’yi ManageEngine ile yönetmeye başlayın.
Görüşmek ister misiniz? Sizi bir uzmanımızla görüştüreceğiz.

Adı Soyadı * Adınız Soyadınız
İş e-postası*
Telefon* Telefon Numaranızı Giriniz
Şirket
ülke *
Sizi aramamızı istediğiniz tarih# Please select the date
Sizi aramamızı istediğiniz zaman# Please select the time

#Çözüm uzmanımızın müsaitliğine bağlıdır

IT ile ilgili isteklerinizi belirtiniz* IT ile ilgili isteklerinizi belirtiniz
Resimde görülen kodu giriniz

‘Gönder’ seçeneğine tıkladığınızda kişisel bilgilerinizin Gizlilik Politikasına göre işlenmesini kabul etmiş oluyorsunuz.

X